klantenservice
Hi Washzzer.
Hoe kunnen we je helpen?
Ik wil contact opnemen
Mijn bestelling volgen
Retour
aanmelden
Veelgestelde vragen
Als je meerdere producten hebt besteld en je bent niet tevreden, dien je de ongeopende producten terug te sturen. Per bestelling wordt slechts één geopende verpakking vergoed. Voor de overige ongeopende producten wordt na ontvangst het geld teruggestort.
Ja, wij bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Als je niet tevreden bent met het product, kun je binnen 30 dagen contact met ons opnemen. We vragen je om een toelichting te geven waarom het product niet aan je verwachtingen voldoet. Na het indienen van je reden wordt het geld teruggestort. Voor een enkel product hoef je het niet terug te sturen, om onnodig vervoer te voorkomen.
Onze producten zijn duurzaam omdat ze milieuvriendelijke ingrediënten bevatten en op een ethische manier worden geproduceerd. We gebruiken ingrediënten van hoge kwaliteit die we lokaal en/of van verantwoorde bronnen verkrijgen. Kijk op onze productpagina’s voor meer informatie over de specifieke ingrediënten.
- Carriers en verzending: We werken samen met betrouwbare vervoerders zoals PostNL.
- Thuisblijven of niet?: Meestal hoef je niet thuis te blijven voor de levering, maar houd de trackinginformatie in de gaten voor specifieke instructies.
- Verzendkosten: De verzendkosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.
- Bestelling volgen: Na je bestelling ontvang je een trackinglink waarmee je je pakket kunt volgen.
- Bestelling wijzigen of annuleren: Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@washzz.nl.
- Levertijden: Levertijden variëren, maar gemiddeld duurt de levering 1 tot en met 2 dagen. We zijn hierbij wel afhankelijk van de carrier.
Ja, je kunt de frequentie van je abonnement wijzigen. Log in op je account, ga naar de abonnementinstellingen en kies de gewenste leverfrequentie, bijvoorbeeld van één keer per twee maanden naar één keer per maand.
Je kunt je adresgegevens aanpassen door in te loggen op je account en naar de sectie “Adresgegevens” te gaan. Wijzig je adres en sla de wijzigingen op.
Wil je je abonnement stopzetten? Log in op je account, ga naar je abonnementsinstellingen en kies voor ‘Abonnement annuleren’. Als je hulp nodig hebt, kun je onze klantenservice bereiken via info@washzz.nl.
Als je al een product hebt besteld maar liever een abonnement wilt afsluiten, kun je eenvoudig inloggen op je account en de abonnementsoptie kiezen voor hetzelfde product. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Als jouw product beschadigd is geleverd, neem dan alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice en stuur een foto van het beschadigde product naar ons e-mailadres info@washzz.nl. Na bestudering van de situatie zal in samenspraak kosteloos een vervangend product worden gestuurd.
Om te zien hoe je onze producten het beste kunt gebruiken, bekijk je de afbeeldingen en uitleg die we hebben toegevoegd op onze productpagina’s. Hier vind je stapsgewijze instructies voor optimaal gebruik.
Normaal gesproken heb je jouw bestelling met 1 tot 2 werkdagen binnen. Wacht je al langer? Bel of mail dan vooral.
Meer hulp nodig?
Gaat jouw een vraag over een bestelling? Laat dan je ordernummer en eventueel een foto hieronder achter, dan kunnen we je sneller helpen.
Onze contactgegevens
Washzz.
Koorstraat 46
5831GH in Boxmeer
E: info@washzz.nl
KvK: 94744858
BTW-nr: NL866878786B01